niedziela, 17 lutego 2013

Wiosna 2013 - inspiracje, trendy, rzeczywistość ....

Lubię zmianę sezonu i pierwsze informacje o nowych trendach. 
I są! I budzą we mnie sprzeciw. 
Czy muszę wymienić całą garderobę? 
Przecież to nierozsądne i nieekologiczne.
Zanurzę się więc w przestrzenie moich szaf i będę szukać. I wiem, że znajdę!
Powinnam tym ubraniom nadać imię - parafrazując nazwę "second hand" może "first hand"?

Co niesie wiosna dla mnie, a na pewno mam w swojej szafie?

PASKI, PASKI, PASKI
z pokazów Marca Jacobsa, Michaela Korsa, Proenza Schouler




CZARNO-BIAŁY I TOTALNY BIAŁY
Antony Vaccarello, Burberry, Jason Wu 

 No to idę przeszukać szafę :)

3 komentarze:

  1. Ja też będą szukać w swojej szafie i znajdę....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. coś dla mnie, moja szafa cała jest tylko w tych dwóch kolorach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips