wtorek, 16 kwietnia 2013

Floral Pants



Najważniejsza sprawa - dziś mój blog kończy drugi miesiąc swojego życia.  
Dzięki Wam osiągnęłam ponad 10 000 odsłon w tak krótkim czasie!
Moi Kochani, Drodzy ...  :) 
Bardzo, Bardzo Wam dziękuję!!!
Thank You!!! 
Muchas Gracias!!!


Z tej okazji, zamiast kwiatów - post o spodniach w kwiatki :)
Spośród tego typu wzorów oferowanych przez liczne, ukochane przez nas sieciówki, nie wybrałam niczego ...
Chciałam, aby moje spodnie NIE były rurkami i nosiły znamiona SPODNI ELEGANCKICH
Spotkałam się z nimi w TK Maxx. 
spodnie - TK Maxx
bluzka - ZARA (old)
aszcz - sh
buty - Nine West
torebka - Fleq.pl 
okulary - ZeroUV

Zdjęcia - Waldek Piotrowski 

30 komentarzy:

  1. Świetne buty i spodnie!!:)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw i ciekawy blog, dlatego miło mi być siedemdziesiątym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful styling of the floral print look!
    It will be the theme of my next post as well.

    Annette
    Lady of Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Małgorzato i życzę jeszcze więcej i więcej ,,oglądacz" Stylizacja pierwsza klasa!!!spodnie świetne szkoda że nie mogę takich nosić :( Fotki bardzo fajne jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Małgosiu przede wszystkim przyjemności z blogowania i tylu wyświetleń.
    Ja Cię uwielbiam, jesteś elegancka i Twój styl jest mi bliski. Dzisiejszy look też w moich klimatach, czerwony płaszczyk , idealnie dopasowane do niego buty i te spodnie w kwiaty...pięknie;-*

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje z okazji odwiedzin ;) świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne szpilki i kolorystyka całego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko dobrane bardzo gustownie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz. Połączenie tych spodni z czerwonym płaszczykiem i kobaltową koszulą prezentuje się genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz bardzo wiosennie, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna całość, pięknie wyglądasz, spodnie wspaniale leżą, dobór kolorów idealny, gratuluje Ci popularności...pozdrawiam wiosennie,,,,

    OdpowiedzUsuń
  12. wow świetna stylizacja !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Malgosiu! Gratuluje serdecznie - przyznam sie, ze sama osobiscie namietnie "nabijam" Ci ten licznik;))))
    W portkach wygladasz rownie cudnie jak w spodniczkach:) To sie nazywa elegancja wrodzona - to rzadkosc..,
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komplementy i nabijanie licznika :))

      Usuń
  14. piękny kolor koszuli a z tym czerwonym płaszczem to mistrzostwo!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajan stylizacja;) bede tutaj czesto zagldac;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie się prezentujesz kochana. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie super, mam podobne i teraz już wiem z czym je będę nosić ;-) Wygladasz przeslicznie !

    Uwielbiam tk maxx, można tam dostać prawdziwe perełki za niska cenę;-)

    życzę Ci udanego dnia i saamych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  18. To koral czerwony wydaje piękne. I kocham buty w rzeczywistości mam prawie równa-jesteś doskonały z herbem.
    Wyglądasz pięknie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Podbijam licznik ;)
    Świetna kolorystyka, spodnie bardzo wiosenne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, jaka stylóweczka! spodnie są piękne. w ogole myślałam, ze to jakiś zagraniczny blog :P

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie się prezentujesz! :) Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze boję się tego typu płaszczy, na mnie okropnie wyglądają, a Ty wyglądasz w nim najlepiej jak tylko można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak... moja córka nazywa je "biedronka" :) Ale podjęłam ryzyko. Był bez kropek:)

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja świetnie dobrana kolorystycznie. Góra nasycona mocnymi kolorami, tworzy team z bledszym dołem.
    Zaś dobranie koloru butów, do bladych kwiatów na spodniach, to już majstersztyk.
    Lubię bardzo Twoje zestawy, są takie przemyślane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips