niedziela, 5 maja 2013

Coś zwykłego / Something simple

Żadnych wąskich spódnic. Szpiki mają tylko 9 centymetrów :)
To mój strój w dni, kiedy chodzę po dachach ...
Serio, czasem chodzę... Nie, nie jestem kominiarzem :)
A 9-cio centymetrowe szpilki zamieniam wtedy na Conversy albo bikery ...
Bo po zejściu chcę znowu wyglądać kobieco, nowocześnie, modnie ...
spodnie - AGGI
płaszcz, tshirt - ZARA
buty - Nine West
torebka - Fleq.pl
naszyjnik - Lanvin dla H&M
okulary - Ray Ban

Zdjęcia - Waldek Piotrowski

32 komentarze:

  1. świetne spodnie, uwielbiam motyw wężowej skórki!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje stylizacje! Masz poczucie stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wygladasz;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że masz ten piękny płaszczyk z ZAry;-)
    Małgosiu wygladasz jak zwykle, elegancko i z klasą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie uchroniłam się przed zakupem obowiązkowego płaszczyka blogerek :)

      Usuń
  5. Ile dałaś na prześliczny płaszczyk :) ?

    Mam nadzieję, że docenisz poświęcony czas i odwdzięczysz się na moim blogu w postaci komentarza pod rozdziałem III http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie i z klasą , poluje na takie spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny płaszcz, cała góra bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z klasą, jak gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. So classy in black&white! Your coat is awesome.

    Annette
    Lady of Style
    now on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  10. :O Ale pięknie, spodnie rewelacja! Piękna biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  11. takie "zwykłe" stylizację to ja lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna całość, bardzo mi się spodobał płaszczyk, Ty zawsze wyglądasz kobieco i ślicznie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz i torba są tak ładne, że sama zrobić idealny zestaw.
    Spodnie i buty lubię
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzorzyste spodnie opanowały moją szafę. Twoje są świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. stylowo, kobieco, przepieknie!!!!!!!!!!:)

    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I'm in love with every piece of this outfit!!! the bag is on top!
    but also the trench and shoes are amazing.... and the pants print: awesome!
    great job dear!
    Chiara
    ♡EFFENSHION

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, mam podobną do Ciebie figurę, choć ciut więcej zapewne ważę i może jestem wyższa /180 cm/ i bardzo się cieszę, że inspirujesz swoimi zestawami. Ja jeszcze nigdy w życiu nie wpadłam na ubranie takich odjechanych spodni ... Na Tobie wygląda to super, więc może i ja spróbuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz! rewelacyjny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym, żeby wszystkie kobiety na co dzień wyglądały tak "zwyczajnie" :)
    Jesteś perfekcyjna.
    Wszystko dopracowane i dopięte na ostatni guzik!

    OdpowiedzUsuń
  20. A czy jest konkretny powod, dlaczego chodzisz po dachach:)?

    Pozdrawiam cieplo,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć Małgosiu,
    wyglądasz dokładnie tak, jak chcesz: bardzo kobieco. Wdzięcznie.
    Butki są śliczne, ale przyznam, że chętnie zobaczę Cię w conversach:).
    No i najważniejsze: co Ty robisz na dachach??! Nie kominiarz, tak? Catwoman? Instalatorka anten satelitarnych? Gadaj zaraz, bo chyba padnę z ciekawości!:).

    Zapraszam rano na humorystyczną kawkę: kawka wprawdzie imaginowana, ale do pośmiania przypadki z życia wzięte.
    Mocno pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, instalatorka anten!! Super!!! Ale jednak NIE :))

      Usuń
  22. świetna stylizacja z klasą <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszcz godny uwagi Całość znakomicie sensualna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw.. zakochałam się w płaszczu ;o

    Zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz cudownie!
    Podoba mi się całość, świetnie to wygląda.
    Jesteś MEGA dziewczyno!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w związku z Twoim chodzeniem po dachach - to czy nie jesteś policyjnym psychologiem?

      Usuń
    2. Podoba mi się ta rola :))) Moja znacznie mniej emocjonująca ...

      Usuń
  26. Świetny ten zestaw. Super ożywiają go te wzorzyste spodnie.
    Płaszczyk jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  27. no pięknie wyglądasz:>!!! świetny zestaw zapraszam do siebie:>http://claudine-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips