niedziela, 29 września 2013

Black, white and ... red!



To jest Czarno - Biała stylizacja.
Naprawdę. Tyle, że z dodatkowym kolorem ...
Mimo najszczerszych chęci nie obyło się bez dołożenia niewielkiej ilości wina :)
Rozkloszowana linia spódnicy - nawiązuje do pokazów jesiennych kolekcji Celin.
Mimo umiłowania ołówkowych, mam chyba już lekki ich przesyt.
Ten fason też już oczywiście był, ale na tyle dawno, że można było o nim zapomnieć i zatęsknić :)



jacket - Benetton
skirt - Wallis (sh)
blouse - Monnari
heels - Nine West
clutch - Dior
sunglasses - Ray Ban

scenariusz i zdjęcia - Waldek Piotrowski
plener - krakowska "droga donikąd" - ul. Stanisława Lema

21 komentarzy:

  1. Wyglądasz elegancko, dopięta na ostatni guzik.
    Ja osobiście nie lubię tego typu spódnic (jestem za niska), ale Ty wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!
    I chyba nic więcej nie mam do powiedzenia. Wracam do zdjęć się pozachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  3. No co tu napisać skoro Wyglądasz jak zawsze PIĘKNIE :D Uwielbiam ten fason spódnicy, Żakiecik ma bardzo ciekawy fason i te buty cudne.
    P.S. poprzednia stylizacja też bardzo mi się podoba!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymagający to fason spódniczki - trzeba być szczupłym , wysokim i na szpilkach .... Wtedy można choć odrobinę przypominać Ciebie ... Odrobinę ... Bo ta gracja i elegancja to wrodzone i nie do podrobienia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz, też lubię ten fason spódnic, chociaż ołówkowe też są ok ;) Ale szpilki-EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam połączenie tych 3 kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie ;) super blog, obserwujemy i pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie zestawione ja bardzo lubie zestaw 3 kolorow w ubraniach, szpile zatykaja dech w piersiach...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz idealnie !! Jak zwykle szykownie i kobieco. Spodnica idealnie na Tobie lezy:) A takie tyci zakieciki to ja po prostu uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej wpadł mi w oko żakiecik. Podoba mi się fason i ciekawa faktura materiału.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna całość, szpilki powalają, cudne Małgosiu, Ty cudnie wyglądasz, świetna spódnica...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. kopertowka i ta biala kiecka - to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wie immer sehr schön. Du siehst toll aus.
    Viele Grüße Gaby
    http:/stylishsalat.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  14. Malgosiu! Spodnica w jakimkolwiek nie bylaby kroju - wygladasz w niej pieknie. Ale za to zakiecik z krotkimi rekawkami - totalnie w moim guscie!!! No i cudowne zestawienie kolorystyczne. Dla mnie idealnie!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna spódnica! pięknie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu nie będę oryginalna: pięknie, szykownie, elegancko, jak gwiazda filmowa, źle: Ty wyglądasz o niebo od Tych czasem pseudo gwiazdek lepiej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś niesamowita, tyle w temacie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Look w Twoim stylu, elegancko i z klasą.
    Chętnie natomiast przygarnęłabym buty;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips