wtorek, 24 września 2013

Cobalt autumn


No to jest. Jesień.
I bardzo dobrze :) bo zamiast się negliżować, można rozpocząć eksploatację grubszych żakietów i kapeluszy ... 
Nie, no to był taki cyniczny żart ... Z przyjemnością pozostałabym w sferze kapeluszy wyłącznie słonecznych i niebieskiego nieba na niebie, a nie na mnie!
Natomiast kobaltowy trend na tegoroczny zimowy sezon jest na pewno jednym z moich ulubionych. I nie mam wątpliwości, że będę go przetwarzać na kolejne odcienie i części garderoby.
Innym silnym ( i jakże zdrowym ) trendem są nakrycia głowy ... Skończy się marudzenie rodziców - "gdzie masz czapkę?" :)


skirt - H&M
top - Intimissimi
jacket - sh
heels - Nine West
necklace - Diva
hat - Reserved
handbag - Batycki
reżyseria i zdjęcia - Waldek Piotrowski
plener - Kraków, ul. Świętego Krzyża

22 komentarze:

  1. Gdybym miała porównywać Twoje dwa ostatnie niebieskie zestawy .... Wygrywa i to zdecydowanie dzisiejszy !!!!! Mistrzostwo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! <3 bardzo dobrze Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci w niebieskim! :) żakiet wspaniały <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Very classy and feminine look, I love the cobalt blue, it suits you really well!

    Annette | Lady of Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa asymetryczna spódnica. Zawsze miałam problem z czapkami, jakoś żadna nigdy na mnie wyglądała dobrze. Ty jak widać nie masz takich problemów, zawsze wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Goska, cudownie wygladasz, klasa i szyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, na Tobie wszystko wygląda cudnie. Naszyjnik - cacko! Kolor niebieski także uwielbiam. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Top i spódnica świetnie udają sukienkę! czapka mnie zachwyciła :) dodatki jak zwykle CUDO, Żakiet, krój i kolor marzenie!! Wyglądasz pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Małgosiu, śliczny odcień niebieskości!
    Twój kapelusik jest odrobinę podobny do jeździeckiego toczka. Przymierzałam podobny, ale... nie odważyłam się kupić. No i teraz, patrząc na Ciebie żałuję ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, Świetnie wyeksponowałaś błękit, mnie zauroczyły buty :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku modne jest łączenie niebieski i czarny, a ty w lewo bardzo, bardzo dobrze.
    Ta sukienka potrzebuje ciało, dobrze zrobione, jak twoje wyglądają dobrze.
    Kapelusz jest bardzo ładny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko idealnie dopasowane, ślicznie wyglądasz, czapka super...pozdrawiam Kraków...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bezbłędnie <3
    Zachwycasz za każdym razem:))
    Ojjj pamiętam ja czasy, kiedy "musiałam" czapkę nosić, mama mi żyć nie dawała, a teraz proszę -
    bez czapki ani rusz ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, ja też to pamiętam... A dziś już nie ma mi kto ...

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się żakiecik i nie tylko poprzez jego kolor ale także fakturę materiału.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy zestaw. Bardzo udany żakiecik i szpileczki. Świetnie Ci w tym ubraniu. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz zjawiskowo w niebieskim i wszystkich jego odcieniach, więc popieram- więcej, więcej.. :) Płaszczyk jest extra! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja. Czapka jest extra, ciekawy zestaw kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips