wtorek, 28 stycznia 2014

Leopard and Snow





Pantera i śnieg ... tak jakoś nawiązało mi się do filmu z Roberto Benigni "Tygrys i śnieg" ... tyle, że filmie śnieg mniej dosłowny :) I więcej nic nie powiem, bo jeżeli nie widzieliście, to bardzo polecam!

Tęskniliśmy (podobno niektórzy) za zimą, słyszałam nawet głosy "szkoda, śniegu nie ma, a i mrozik jest taki przyjemny" ... No to proszę - zima jak się patrzy (zwłaszcza przez okno z ciepłego wnętrza).
Nie jestem pewna czy brakowało mi porannego fitnessu przy odśnieżaniu ...

Chciałam wypaść trochę z roli "pani z pieskiem", ale - jak widać - zwierzęta pozostały w kręgu moich zainteresowań. Spodnie z nowej kolekcji Zary nazwałabym raczej legginsami (nie wiem, czy też tak macie, ale na wyprzedażach przeważnie wchodzą mi w ręce nowe kolekcje) połączyłam z tuniką i przykryłam ulubionym płaszczem, żeby ukryć nachalny - acz nie ukrywam, że ulubiony - wzór pantery. Żeby było trochę "z pazurem", a nie na granicy śmieszności :)


płaszcz - ASOS
spodnie, buty, rękawiczki - ZARA
sweter - Mohito
torebka - Batycki
czapka - sklep dla snowboardzistów
okulary - Ray Ban
naszyjnik - H&M
zegarek - Michael Kors
bransoletki - Calvin Klein (okrągła) Rossmann (łańcuch)

Zdjęcia - Waldek

31 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz Małgosiu, płaszczyk super, ładnie Ci w tej czapce...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne połączenie!!!!! Black&White to klasyka a cętki dodały całości pikanterii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tym wydaniu Ciebie! Łał! Jak z pierwszych stron gazet modowych!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to zestawienie. Złota bransoletka i zegarek mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważnie, ale, jak to zawsze u Cibie, ze smakiem i klasą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie , odważnie , ale ze sporym wyczuciem ...
    Ja nie lubię tego printu na sobie , ale w takim wydaniu .. Zawsze !
    Tez tak mam ... Ze na wyprzedaży kupuje nowości ... Bo są ciekawsze niż te opatrzone ;)) kolekcje ...
    I szczerze to czekałam na coś nowego .... twoje spodniczki wystarczająco kuszą ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie nowości na wyprzedażach to mało oszczędne :) ale jakże przyjemne.

      Usuń
  7. Płaszcz jest boski! Spodnie świetnie na Tobie wyglądają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome look! I love leopard prints and you combination with your white coat is fabulous!

    Annette | Lady of Style
    2x60€ Valentine's Legwear Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!! Taka duża dawka elegancji i seksapilu w najlepszym wydaniu!! Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny plaszczyk - snieg pieknie dopelnia zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne bialo-czarne polaczenie wzbogacone drapieznoscia panterki. Pasuje Ci takie polaczenie elegancji i pikanterii:) W czapie Ci pieknie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Z całej stylizacji najbardziej podoba mi się naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Margaret.
    Wybrali idealny wygląd.
    Jesteś bardzo mądry.Leopard wydruku jest przesunięty z białym płaszczu i kapelusz uznania.
    Piękna jak zawsze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Very beautiful and stylish outfit. You look great!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz po prostu pięknie :) Panterka nie przytłacza mimo iż jest jej dużo :) Takie wykorzystanie tego printu uwielbiam wyraźnie ale bez przesady i kiczu :) Super

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie sięw tym wydaniu bardzo podobasz! Bo panterkę uwielbiam i ten Twój biały płaszcz!
    A u mnie śniegu nie ma, a góry prze okno widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały płaszcz na śnieżną zimę - to się nazywa kamuflaż :)

      Usuń
  17. Ależ pięknie :). Tak trochę młodzieżowo, ale z klasą. Płaszcz jest wręcz magiczny, uwielbiam jasne płaszcze, szczególnie zimą... Jednak przed zakupem odstrasza mnie ich niepraktyczność, trochę trzeba zapłacić, a przy moim trybie życia i "użycia" takie cudo trafiłoby już maksymalnie po tygodniu do pralni... aż żal. Ale popatrzeć jakże przyjemnie. Świetnie dobrane spodnie w panterkę, wzór moim zdaniem bardzo niedoceniany, gdyż większości z nas kojarzy się z odrobiną kiczu. Jednak na Twoim przykładzie doskonale widać, jaka to kłamliwa opinia. Panterka odpowiednio użyta jest genialnym motywem, do tego bardzo kobiecym. Całość świetna :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój biały kochany płaszcz właśnie wylądował w pralni. Po 3 miesiącach ... I tak długo wytrwał we względnej czystości :)

      Usuń
    2. o! to naprawdę świetny wynik, gratuluję ;) właśnie mi przypomniałaś, że mam swój do odbioru. Moja czarno-biała pepitka wytrwała 2 miesiące, ale przyznaję, że jej nie oszczędzałam :). Pozdrowienia i czekam na kolejne stylizacje.

      Usuń
  18. Małgosiu jestem zachwycona Twoim zestawem. To połączenie kolorów i faktur jest piękne. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest pięknie, wskoczyłabym w ten set bez mrugnięcia okiem <3

    OdpowiedzUsuń
  20. mega look....... zapraszam do Mnie http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny płaszczyk! A cętki są niezwykle seksowne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie! cóż więcej pisać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips