piątek, 10 stycznia 2014

New / old pants fashion

 

Te spodnie zobaczyłam u Victorii Beckaham na pokazie i na ulicy (na zdjęciach zobaczyłam, nie na żywo), a potem odnalazłam w kolekcjach na pre-fall 2014 między innymi u MaxMary.
Co prawda nasza jesień dopiero zaczęła przechodzić w zimę, a wiosny i lata jeszcze całkiem nie było - ale co tam ... Wykopałam z zakamarków szafy Zarowe spodnie sprzed dobrych paru lat, podrasowałam igłą i nitką i wskoczyłam w jesień 2014... Czy długość ta nie wydaje się Wam znajoma?
Czarno - szary strój ożywił, a mnie ogrzał szafirowy kominek :)


pants, heels, bag / spodnie, buty, torebka - ZARA
coat / płaszcz - TK Maxx
sunglasses / okulary - Reserved
scarf / komin - Mohito

zdjęcia - Waldek

29 komentarzy:

  1. Sliczny komin, w którym jest Ci bardzo do twarzy! Mnie jednak fason spodni, a właściwie długość, nie przekonuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie wygladasz ! Lubie taki pieprz z solą na twoim płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You have been perfect.
      You look beautiful with it and it's your look modern and elegant.
      I love the blue tap Klein. Rejoice the whole.
      The photos are beautiful
      kisses

      Usuń
    2. You have been perfect.
      You look beautiful with it and it's your look modern and elegant.
      I love the blue tap Klein. Rejoice the whole.
      The photos are beautiful
      kisses

      Usuń
  4. Fajnie wykombinowałaś z tymi spodniami :)
    Genialnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  5. Very stylish as always! Those wide cropped pants really suit you so well and look excellent with your beautiful heels.

    Annette | Lady of Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bardzo stylowo!
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili <3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny zestaw :)
    ps. również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie rewelacja. spodnie fantastyczne, mimo trudnej długośći, szerokosci w ogólnie, mało takich na ulicy, Ty znów pokazujesz, że można i to eleganckim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry sposób na danie jakiejś cześci garderoby drugiego życia - podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle, ale byłoby lepiej BEZ mankietów.

    OdpowiedzUsuń
  11. problematyczny krój i długość ale Tobie świetnie udało się to ograć szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio 'macałam' w lumpexie podobne porteczki i teraz żałuję, że ich nie kupiłam!
    Jak dla mnie obłędna stylówka - jest pomysł. Coś innego. :]

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo trudna długośc i fason spodni, ale ty sobie poradziłaś świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  14. genialnie wyglądasz;)
    Obserwujemy:)?

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo trudna długość i fason, powiem tak, muszę to przetrawić. Na Tobie wygląda genialnie, jednak nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. odzwajemniam obserwację;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ale do tej długości takie szpilki to konieczność...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. już od dawna podobał mi się ten fason spodni właśnie w połączeniu z klasycznymi szpilkami ...genialnie w nich wyglądasz ! komin <3 !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie przepadam za takim fasonem spodni, chociaz na Tobie mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszcz i komin rewelacja. Na takie spodnie, Ty możesz sobie pozwolić. Pięknie - jak zawsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips