poniedziałek, 1 września 2014

Green / grey and denim


Moja wakacyjna zdobycz. Szaro - zielona marynarka, taki trochę kameleon czasem bardziej, a czasem mniej zielony.
Proste zestawienie z białym topem i jeansami i wielką torbą typu shopper.
Przeważnie bronię się przed takimi torbami w obawie przed przeładowaniem ich masą pozornie niezbędnych rzeczy. Albo że rodzina mi ją przeładuje .. "schowaj mi proszę, przecież Ci się zmieści ..."

 
marynarka - Stefanel
jeansy - ZARA
top - Stradivarius
buty - Shoelook
torba - ZARA
naszyjnik - W.Kruk
okulary- Zero UV

zdjęcia - Waldek
współpraca - Ania

24 komentarze:

  1. Marynarki zawsze świetnie wyglądają z jeansami. Kocham takie zestawy. Piekna torba:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny to odcień szarości!
    rzadko spotykany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Uwielbiam takie nogawki u spodni, nogi wyglądają nieziemsko. A i marynarka super. jedynie torba nie do końca mi się podoba, na niektórych zdjęciach wygląda trochę jak gospodarcza/na zakupy. Ale w końcu to shopper, więc nie ma się co czepiać:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka , jeansy , biały top, szpilki KLASYKA !!!zawsze modna , elegancka i wygodna ...Nie ukrywam , że ta stylizacja mogłaby być nawet na rozpoczecie roku szkolnego ...Rozpoczęcie roku szkolnego dla dużych dziewcząt !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. jak widac dzwony powracaja do lask! widzialam je juz wielu kolekcjach na ten sezon ale sama nie moge sie jeszcze do nich przekonac! na tobie natomiast leza idealnie! nogi dlugie do nieba!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Malgosiu po wakacjach :) Ja tam lubie sie na egancko i na sportowo :) Pozdrowionka poniedzialkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyzwyczaiła mnie Pani do super stylizacji, dlatego pognieciona marynarka jakoś gryzie mi się z Pani wizerunkiem, który zawsze, nieodmiennie mnie zachwycał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo to jest życie :) A w życiu czasem coś się gniecie :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne a torba "podkręciła" tę stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie Małgosiu, brawo za to, że jeany mają taki właśnie krój...torby duże bardzo lubię a i marynarki lubię wiec bardzo mi się podoba, pięknie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię szarości świetna torba i śliczne zdjęcia :) buziaki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka klasyczna w kroju i lekko rozszerzane spodnie - dla mnie polaczenie genialne! Rewelacyjny zestaw Malgosiu, prostota i klasyka w najlepszym wydaniu:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfect your blazer and your bag.
    You are very pretty
    greetings

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie w tych spodniach wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Małgosiu, zdjęcia mnie zauroczyły, niebieskie barierki i spodnie - ekstra- generalnie, tylko dałabym niebieski wisiorek ( chociaż ten też niezwykle gustowny) świetnie - a marynarka pognieciona - niech mi ktoś pokaże kobietę, która wysiądzie z samochodu idealnie doprasowana- utopia (chyba, że Królowa Elżbieta) Pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niebieski wisiorek byłby super! Ale nie mam :(
      Dziękuję :)

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia!! całość rewelacyjna!! torebka rzuciła mnie na kolana!! pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Esa chaqueta te sienta de maravilla!!! Estás realmente guapa!!
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie. Niebieskie buty do tych dżinsów jeszcze bardziej wydłużają nóżki. A torebka jest super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips