czwartek, 4 września 2014

Neutral colors / kaszmirowy szalik



Naturalne kolory. Znowu modne? Zawsze modne!
Piaskowy, camelowy ... powiało pustynią :)
Barwy kojarzące się z luksusem miękkiego płaszcza z wielbłądziej wełny, delikatnością kaszmirowego szala ...

Sweter, szalik czy płaszcz o klasycznej linii i kolorze to element szafy, w który warto zainwestować.  Kiedy czasem czuję się znużona pędzącymi zmianami trendów, albo gdy po prostu potrzebuję poczuć się elegancką - wybieram właśnie te kolory!Zwłaszcza wtedy, gdy czarno-białe jest zbyt ... kontrastowe, a czerń za bardzo wieczorowa :)

A mój niezwykłej lekkości szal ze szlachetnej mieszanki kaszmiru i jedwabiu pochodzi ze sklepu mahogany.pl . I czuję przez skórę, że będzie mnie długo i wiernie ozdabiał i otulał :)


Klasyczny charakter całego stroju sprowokował mojego Fotografa do zaaranżowania pleneru w klimacie retro. Ciekawi jesteśmy jak Wam się podoba?


spódnica - ZARA 
szal - mahogany.pl
sweterek - ZARA (old)
buty - Prima Moda
torebka - ASOS
okulary - Zero UV

zdjęcia - Waldek
współpraca - Ania

28 komentarzy:

  1. Ja lubie taka kolorystyke , jest kobieca , ciepła i taka ... Miękka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) skojarzyłam z babim latem...Świetna stylizacja na przełom lata i jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory!!!,klimat retro!!! bardzo na plus!!! :)
    ______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chic,,,,,,fantastycznie wygladasz......swietne zdjecia...Serdecznie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. szaliki torebka to ledwie wisienki na torcie - moim zdaniem to spódnica gra tutaj główną rolę!
    wspaniała jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Neutral colors are very elegant.
    You are very pretty.
    You favor those tones
    Best regards

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalik miał grać gówną rolę, owszem jest piękny i nikt urody mu nie odbierze- ja osobiście uwielbiam szale , chusty , motam , zawiązuję je robią niekiedy same w sobie strój , ocieplają w chłodne dni a , i niedoskonałości urody ( zmarszczki ) maskują . Ale jak dla mnie to gówną rolę w tej stylizacji gra torebka.
    Zdjęcia czarno - białe , przepiękne ..
    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Małgosiu, pięknie- że też jeszcze jakiś zagraniczny magazyn man Pani nie zabrał. Wszystkie zdjęcia są genialne, jestem zauroczona, Szkoda, że te beże niestety nie dla mnie. Szacunek dla męża. Pozdrawiam Lidka (Teraz proszę o plener w kolorach jesieni) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przekażę mężowi !

      Usuń
    2. Tak ...ostatnio kupiłam sobie czerowną torebkę Desiqual...takie hiszpańskie czerwone wino , napewno znany jest Pani ten kolor ...stała się moją ulubioną i na codzień i od święta ..do kolejnego zauroczenia jakąś torebką

      Usuń
  9. jest super! , w ogóle rasowa kobitka z Ciebie ! ;)))
    a.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo stylowy look, pięknie wyglądasz w takiej stylizacji i scenerii.

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kaszmirowe szaliki, ostatnio w przyplywie szalenstwa kupilam az trzy, nie moglam sie zdecydowac, wszystkie mi sie podobaly :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna ta stylizowana na retro sesja, pieknie wkomponowalas sie w klimat zdjec. Ubior rzeczywiscie przywidzi na mysl dawna elegancje.... Jasne kolory i dobre materialy temu sprzyjaja. Wygladasz pieknie Malgosiu!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. The cashmere and silk shawl is beautiful. Your outfit is very nice! Great post! Need to get one, too.

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie takie kolory, pasuja Ci :)

    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentujesz się fenomenalnie! Aż nie mogę wyjść z podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz jak włoszka...taka kobieca i z charaktetrem no i stylowa!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny pomysł na sesję :) niestety tzw kolory ziemi nie dla mnie ale Tobie bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjecia są rewelacyjne!
    Takie kaszmirowe szaliczki też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, Tobie ładnie w każdym kolorze, super wyglądasz, jak zawsze, a szaliki uwielbiam...miłego weekendu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastic goods from you, man. I have understand your stuff previous to
    and you are just too wonderful. I actually like what you've acquired here, really like what you're stating and the way in which you say
    it. You make it enjoyable and you still care for to
    keep it wise. I can't wait to read much more from you.
    This is actually a terrific web site.

    Feel free to surf to my page ... cheap hosting with site builder

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi! I am a fan of neutral colours and I like very much your outfit! The wide white skirt is beautiful...

    OdpowiedzUsuń
  22. Po pierwsze podoba mi się w jaki sposób zawiązałaś szal, po drugie pomysł na zdjęcia w stylu retro - brawo dla fotografa, wyszło super klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips