czwartek, 30 października 2014

Inspired by 70

 
Na przekór wszechobecnej dominacji szarości, tej na ubraniach i tej w postaci mgły i bezlitośnie bezlistnego otoczenia, szarości która i mnie okresowo ogarnia - dziś zdjęcia stroju inspirowanego latami 70 i mocno kolorowego!

Patent z apaszką przewiązaną paskiem bardzo mi odpowiada! Dzięki niemu mogę łatwo zmienić charakter całości.
O ile w poprzednim poście outfit był baardzo oficjalny, o tyle dziś - raczej luźno, casual, lecz bez nieśmiertelnych jeansów :)
Wracając jeszcze do garnituru z poprzedniego posta i firmy Hugo Boss - dzisiejsza marynarka i top tej samej firmy mają około 10 lat i nie noszą nadmiernych śladów zużycia :)
Warto więc od czasu do czasu kupić klasyczny i porządny element garderoby. Jeżeli tylko nie urośniemy (na szerokość ....) będziemy cieszyć się nim naprawdę bardzo długo.

A zdjęcia powstały jeszcze PRZED zmianą mojej fryzury. Koloru i kształtu. Ci z Was, którzy zaglądają na mój FANPAGE (zapraszam do polubienia) mogli coś tam już podejrzeć :)
Moją codzienność możecie śledzić też na INSTAGRAMIE.


 marynarka, top - Hugo Boss
spodnie - Stefanel
apaszka - Promod
buty - włoskie, stare, wykopane z szafy

zdjęcia - Waldek


14 komentarzy:

  1. No właśnie warunkiem jest stałość rozmiaru ;);) a u mnie z tym ... Ciążowa - pociążowo było różnie . Zmieniła mi sie tez sylwetka ....
    Choć coraz częściej mniej znaczy wiecej i kupuje ;) jakość .. No w każdym razie jezeli chodzi o buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i znowu ten fajny patent z apaszką wsuniętą za pasek ;)
    to chyba będzie już Twój znak rozpoznawczy ;)
    bardzo Ci ładnie w koralu!
    ten kolor był modny jakieś trzy lata temu, zatrzęsienie koralu było na ulicach, a niewiele kobiet wyglądało w nim dobrze.
    Ty jesteś szczęściarą - wielką!

    OdpowiedzUsuń
  3. I like this outfit very much. I suits you so well.

    OdpowiedzUsuń
  4. A great look.
    The colors are beautiful and the scarf encourages the dark jacket and sweater .
    Beautiful photos.
    regards

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kolorystyka, świetne zdjęcia :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście bardzo lubię motywy lat 70- tych.:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pomaranczowy jesienia, tak ladnie sie komponuje z lisciami drzew :) Czekam na zdejcia z nowym fryzem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna figura do takich spodni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesująco! Kolorystycznie coś fantastycznego! Całość bardzo, bardzo nam się podoba :) Jesienią nie musimy ubierać się ponuro - czego właśnie dowiodłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Apaszka cudo!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips