sobota, 8 listopada 2014

Cosmetically


Nie było jeszcze takiego posta w mojej blogowej karierze, ale ponieważ pytacie mnie czasem o moje makijażowanie, więc - mimo że nie uważam się w tej dziedzinie za fachowca - postanowiłam się z Wami podzielić moimi doświadczeniami w tym zakresie.

Ponad dwudziestoletnie ćwiczenia na własnej twarzy doprowadziły jednak do jakiegoś niewielkiego sukcesu. Przynajmniej wiem, czym się pomalować z jakim takim pozytywnym efektem :)

Główne założenie jest takie że makijaż ma mnie upiększyć (nie no, serio?), ale także, że mam go wykonać maksymalnie w 5 minut.  Nie będę przecież co rano marnować cennego snu ...
 
Więc podkład. Używam Diorskine Nude nr 030 Medium beige. I nie zamierzam przestawać :) To już kolejne opakowanie tego kosmetyku na mojej toaletce. Podkład kryje co trzeba, nie rzuca się w oczy, długo się utrzymuje. Nie muszę o nim myśleć w ciągu dnia :) I o to mi chodzi!


Róż do policzków wybierałam długo i bez sukcesów. Aż trafiłam na świetną wizażystkę w salonie kosmetyków MAC i dostałam idealny dla mnie kolor Mocha matte.
Latem uzupełniłam go lekko brzoskwiniowym Orange Punchy Sunbaked nr 5 marki Sephora.


Makijaż utrwalam białym w kolorze pudrem Make Up For Ever, który pięknie matuje twarz.




Makijaż oczu to była moja kolejna pięta Achillesowa, do czasu aż nie odkryłam Diorshow Fusion Mono Matte, kolor o numerze 761 Mirage. Całkiem spory słoiczek (6,5 g) cienia o ciekawej lekko kremowej konsystencji.
Makijaż oczu uzupełniam kreską, którą rozcieram (Bourjois Effet Smokey). Radzę sobie, ale szału nie ma. Kredka jest już niefotogenicznie zużyta :). Będę szukała czegoś innego.
Do tuszu do rzęs nie przywiązuję wagi. Używam teraz Maybelline, Colossal Volum' Express i jest dla mnie wystarczająco dobry. 

Na koniec o szminkach. Tych na co dzień i tych bardziej wyrazistych, do zadań specjalnych - jak np. zdjęcia do bloga, wieczorne wyjście, czy zrobienie wrażenia :)


Pozornie podobne, ale jednak inne. 
I tak od lewej: wchodząca w rudy Shiseido nr RD 750, lekko pomarańczowa MAC Mineralize Elegant Accent i idealnie czerwona Rouge Dior Nr 958.

Codzienne szminki mają podkreślić kolor ust bez patrzenia w lusterko. Noszę je czasem w kieszeni, trzymam w samochodzie :). Jak widzicie - są już mocno zużyte.


Leniwie leży Chubby stick Clinique nr 07 super strawberry, w środku Make Up For Ever Rouge Artist Natural N15 i ostatnia łącząca efekt pomadki do ust i błyszczyka MAC Sheen Supreme kolor Bare Again.

I to by było na tyle. Pisanie zajęło mi więcej czasu niż makijaż :)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam bardzo.

zdjęcia - Ja

14 komentarzy:

  1. Twoja twarz na pewno jest szczęśliwa, że nie traktujesz jej kosmetykami za 4 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim wieku mogłoby to być mocno szkodliwe, niestety....

      Usuń
  2. Ładniutkie masz te kosmetyki:) Fajnie że znalazłaś takie które Tobie odpowiadają bo to naprawdę nie takie łatwe. Moim ostatnim wielkim odkryciem jest eyeliner Benefit czarny jak smoła, dzielnie trzyma się cały dzień. Nadal jednak poszukuję dobrych cieni do powiek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znaleźć podkład..do cery mieszanej to sztuka prób i błędów w moim przypadku raczej błędów..ale widać kto szuka ten znajdzie ...Od jutra znów idę szukać hahahaah
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. MUFE HD powder is fantastic! I love it.

    All the pictures are so beautiful. It is a pure joy to look at them.

    OdpowiedzUsuń
  5. MAC to bardzo dobra firma, maja tez świetne podkłady :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mac to bardzo dobra firma, maja tez świetne podkłady :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład Diora też używam i lubię, a co do cieni jak Ty , wciąż szukam, wypróbujeTwoich

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba nigdy ni eprzyzwyczaje sie do "czegos" na twarzy, nawet jak go nie widac, to mi przeszkadza... Dlatego - po prostu nie maluje sie! Na wyjscia tylko tusz i pomadka.
    Sztuka jest tak dorac kosmetyki, zeby makijaz byl upiekszajacy, ale jednoczesnie nie nartucajacy sie. I Tobie sie to piekni eudaje!
    Pozdrawiam Malgosiu<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ze popełniłaś ten post , takie neutralne makijaże lubie bardzo . U ciebie podpatrze głownie szminki codzienne :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra firma to podstawa ,wtedy wystarczy mniej do uzyskania dobrego efektu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz racje, makijaż ma być wykonany szybko, bo zawsze brak czasu, szminki uwielbiam, zawsze maluję usta.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips